1. Yleistä

Mantangrilli.fi on Mantan Grilli-kioski Oy, Y-tunnus 2483855-3, tarjoaa verkkokaupan käyttöön, joka myy verkkotilauksella grillituotteita yksityisille asiakkaille noutoruokana tai vaihtoehtoisesti kotiin kuljetettuna, tämän mahdollisuuden ollessa käytettävissä.

Käyttämällä verkkopalvelua asiakas hyväksyy tässä mainitut toimitusehdot ja käytännöt. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti ja ilmoittamatta tarpeen vaatiessa, joten tutustuthan toimitusehtoihin aina ennen kuin vahvistat tekemäsi tilauksen.

2. Palveluihin kirjautuminen

Asiakas luo henkilökohtaiset tunnukset käyttämällä hallinnoimaansa sähköpostia, puhelinnumeroa sekä omaa henkilökohtaisesti luomaansa salasanaa. Salasana ei ole yrityksellä tiedossa mahdollisessa katoamistapauksessa, ja yritys ei ota vastuuta, mikäli asiakas ei pääse kirjautumaan tililleen yrityksestä riippumattomista syistä.

Asiakkaan rekisteröitymisen yhteydessä ilmoittamia yhteystietoja käytetään vain tilauksen käsittelyyn, tuotteen toimitukseen ja mahdollisen reklamaation yhteydessä.

3. Tilauksen tekeminen

Asiakkaan tekemä tilaus on vastaanotettu vasta, kun hän hyväksyy nämä toimitusehdot, sekä valitsee verkkokaupassa ostoskoriin valitsemansa tuotteet tilatuksi ja välittää näin tiedot tilauksesta, toimitustavasta, sekä maksutavasta verkkosivujen tilausjärjestelmän kautta Mantan Grillin henkilökunnalle, jotka käsittelevät asiakkaan tilauksen/tilaukset ja ilmoittavat verkkopalvelun kautta asiakkaalle tilauksen valmistumis- ja noutoajan tai mahdollisen kotiin kuljetuksen saapuvaksi. Jokainen tilaus yksilöidään tilauksen yhteydessä tulevalla kolminumeroisella ID-koodilla, joka selviää asiakkaalle tilausta tehdessä, sekä myös sähköpostiin saapuvasta tilausvahvistuksesta. Yksilöity tilauksen ID-koodi, sekä lähetetty tilausvahvistus helpottaa asiakkaan ja myyjän välillä tapahtuvaa kaupankäyntiä, sekä toimii tunnuksena tilausta noudettaessa yrityksestä.

Asiakkaan toimesta vahvistetun tilauksen jälkeen tilausta ei voida enää muuttaa tai peruuttaa verkkokaupan kautta. Peruutuksen tai muutoksen tarpeen tullessa on oltava välittömästi yhteydessä puhelimitse suoraan Mantan Grilli-kioskin henkilökuntaan. Mikäli näin ei toimita, Mantan Grilli-kioski ei ota vastuuta asiakkaan itse tekemistä virheellisistä tilauksista verkkokaupan kautta.

Asiakkaan tulee ymmärtää kiireellisenä aikana mahdolliset viivästykset, jolloin Mantan Grilli-kioski pyrkii lähettämään asiakkaalle asiasta ruuhkailmoituksen. Mantan Grilli-kioski kuittaa tilauksen tulleen käsittelyyn, jonka asiakas lukee kuitatuksi suoraan verkkosivuilta seuraamalla tilauksen kehittymistä. Mikäli asiakas saapuu hakemaan tilausta ennen sovittua ajankohtaa, yritys ei ole vastuussa odottamisesta aiheutuneesta haitasta. Verkkotilaus on toistaiseksi mahdollista vain samalle päivämäärälle ja 30 minuuttia ennen sulkemisaikaa. Tilaus tulee noutaa viisi (5) minuuttia ennen yrityksen sulkemista. Mahdollisesta hakemisen viivästymisestä juuri ennen sulkemisaikaa on ilmoitettava välittömästi puhelimitse suoraan Mantan Grilli-kioskin henkilökunnalle. Asiakas ei ole oikeutettu korvauksiin omasta syystään aiheutuneesta viivästymisestä tilauksen noudossa yrityksen mennessä kiinni.

Yrityksen mennessä kiinni ennen kuin asiakas on noutanut tuotteen, tulee Mantan Grilli-kioskin henkilökunnalla olla tietoinen asiakkaan noudon viivästymisestä ja asiasta sovittu puhelimitse asiakkaan toimesta, tämän ilmoittaessa asiasta numeroon 08 – 614 1515. Myös muina aukioloaikoina asiakas huolehtii itse noudon hausta sovittuna aikana ja yrityksen aukioloaikoina. Yritys tekee tilauksen sovittuna aikana ja ei ole vastuussa asiakkaan noudon myöhästymisestä.

Asiakas pystyy seuraamaan mantangrilli.fi -verkkosivuilla, milloin ruoka on noudettavissa ja toimii tämän mukaan.

4. Tuotteet ja hinnat

Tuotteet tuotetietoineen ja hintoineen löytyy mantangrilli.fi -verkkosivuilta ja ne vastaavat Mantan Grilli-kioskin normaalia tuotevalikoimaa sekä hintoja. Mantan Grilli-kioski voi tarvittaessa muuttaa tai poistaa tuotteita ilman erillistä ilmoitusta, joten tarkistathan huolellisesti ostoskorissasi olevat tuotteet ja hinnat ennen tilauspäätöstä.

5. Toimitustavat- ja kulut

Asiakas valitsee tilausta tehdessään tuotteen mahdollisen toimitustavan. Tuotteet ovat saatavilla verkkokaupasta valitsemalla “Nouto”, jolloin tilaus/tilaukset noudetaan asiakkaalle ilmoitettuna ajankohtana osoitteesta Sudenpolku 15, 87300 Kajaani tai vaihtoehtoisesti valitsemalla “Kotiinkuljetus” kuljetuspalvelun ollessa saatavilla yrityksen toimesta asiakkaan käyttöön. Kotiinkuljetuksessa tilaukseen sisällytetään 5 euron suuruinen kuljetusmaksu, joka näkyy tilauksen loppusummassa. Asiakas on velvollinen tarkistamaan tekemänsä tilauksen omatoimisesti ennen tilauksen vahvistamista ja lähettämistä yritykselle. Asiakkaan valitessa toimitustavaksi kotiinkuljetuksen, tulee hänen ilmoittaa yritykselle osoitteensa tai vaihtoehtoisen toimitusosoitteen, sekä puhelinnumeron mahdollisten lisätietojen saamiseksi. Kotiinkuljetuksessa minimitilaus on 2 annosta.

6. Maksaminen

Mantangrilli.fi -verkkokaupan maksunvälityksen toteuttaa Checkout yhteistyössä Suomessa toimivien pankkien kanssa. Verkkokaupassa toimivat pankit näkyvät maksutapaa valittaessa, jolloin asiakas valitsee oman pankkinsa verkkopankin/korttimaksun. Asiakkaan valitessa maksutavaksi “maksan noudon yhteydessä” maksaminen tapahtuu Mantan Grilli-kioskilla asiakkaan haluaman maksutavan mukaan käyttäen käteismaksua, pankki- tai luottokorttia, MobilePay, luottokunnan myöntämää lounas-seteliä tai asiakkaan henkilökohtaista täyttä kanta-asiakaskorttia.

7. Tilaus- ja maksuvahvistus

Tilauksen saapuessa onnistuneesti perille, asiakkaalle lähetetään vahvistus sähköpostitse asiakkaan antamaan ja tarkistamaan sähköpostiosoitteeseen, jonka hän on ilmoittanut tunnuksen luodessaan verkkosivuille.

8. Toimitusaika

Toimitusaika riippuu asiakkaan valitsemasta toimitustavasta ja tästä ilmoitetaan asiakkaalle henkilökohtaisesti tilauksen yhteydessä. Mahdolliset ruuhkailmoitukset lähetetään asiakkaalle verkkosivujen kautta, jolloin asiakas saa uuden noutoajan tietoonsa.

9. Reklamaatio

Reklamaatio tehdään joko kirjallisesti, puhelimitse tai asioimalla Mantan Grilli-kioskilla henkilökohtaisesti. Jokainen reklamaatio käsitellään mahdollisimman nopeasti ja tapauskohtaisesti.

10. Erimielisyydet

Mantan Grilli-kioski pyrkii ensisijaisesti selvittämään mahdolliset erimielisyydet asiakkaan kanssa henkilökohtaisesti, joten toivomme yhteydenottoa ensisijassa yritykseen asian sopimiseksi. Jos tästäkään huolimatta yritys ja asiakas eivät saa erimielisyyksiä sovittua osapuolten välisillä neuvotteluilla, voi asiakas ottaa yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan, (www.kuluttajariita.fi) jolloin kuluttajalla on otettava yhteys ensin maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

11. Materiaali

Mantangrilli.fi verkkosivuilla olevat kuvat ja muu materiaali ovat vain ja ainoastaan Mantan Grilli-kioskin, sekä Mantan Grilli-kioskin sopimuksen alaisten yhteistyökumppaneiden käytettävissä.

12. Evästeet

Mantan Grilli-kioski käyttää verkkokaupassa evästeitä (ns. cookie-toiminto). Eväste on verkkokaupan käytön yhteydessä käyttäjän selaimeen tallennettava tekstitiedosta. Evästeet mahdollistavat esimerkiksi palvelun käyttäjämäärien seurannan ja tiedon keräämisen siitä, miten ja milloin palvelua käytetään. Mantan Grilli-kioski voi myös kerätyn tiedon avulla kehittää Palvelua entistä kiinnostavammaksi ja käyttäjäystävällisemmäksi.

Asiakas voi kytkeä pois evästeiden käytön selaimensa asetuksista. Lisätietoja selainkohtaisista käyttöohjeista saa selaimen valmistajalta. Mantan Grilli-kioski suosittelee evästeiden käyttöä parhaan mahdollisen käyttäjäkokemuksen saamiseksi.

13. Yhteystiedot

Mikäli sinulla on verkkokauppaa tai tilauksia koskevia kysymyksiä, ota yhteyttä:

Mantan Grilli-kioski Oy
Y-tunnus 2483855-3
Sudenpolku 15
87300 Kajaani
Sähköposti: mantangrillikajaani@gmail.com
Puhelin: 08 – 614 1515